Hudklinik for hund og kat

Opdateret 17. april 2024:

Invitation til dyrlæger og VSP i diagnostik og behandling af øregangsbetændelse hos hund og kat

Vi inviterer dig til kursus i diagnostik og behandling af øregangsbetændelse hos hund og kat den 6. juni, kl 10-16 i Kokkedal. Glæd dig til at blive opdateret inden for de nyeste behandlingsprincipper indenfor øregangsbetændelse, og lær, hvordan du undersøger og udreder en ørepatient.

Læs mere her.

Så er der lagt nye artikler for dyrlæger og fagfolk op på vores website

Vi har lagt nye DVT artikler op på vores website om både praksisøkonomi og atopisk dermatitis hos franske bulldogs. Dem, og mange andre artikler kan du FINDE HER.

Kursus maj 2024: Smertebehandling og øvrig terapi af hud/øre-lidelser

Fantastisk spændende kursus 31. maj 2024 hvor vi gennemgår behandling af et væld af hud-og ørelidelser med særligt fokus på smertelindring. Med smertedyrlæge ph.d. Maria Søndergaard og specialdyrlæge i dermatologi ph.d. Lene Boysen.

KLIK her.

Kursus i cytologi 27. september i Kokkedal

Kursus i cytologi med specialdyrlæge i onkologi, Steen Engermann. Sammen med specialdyrlæge i dermatologi ph.d. Lene Boysen vil du komme igennem de mest almindelige neoplastiske lidelser i huden, ligesom du også får testet dig selv af på de mest almindelige non-neoplastiske hudsygdomme – rent cytologisk 😉

KLIK HER.

🙏 Tak for i år – vi er klar til et nyt 🎉

I seneste Nyhedsbrev for Dyrlæger #64 ser vi både tilbage på et godt og spændende år med ny viden, nye ansigter og nye behandlingsmuligheder, samt hvad du kan glæde dig til i 2024.

KLIK FOR SENESTE UDGAVE.

CO2 laser behandling

Vil du vide alt om den nye laser operation vi tilbyder, så har vi lastet helt ny indlæg om denne  løsning til patienter som ikke kan behandles med medicin alene.

KLIK her.

Helsingør Dagblad: De første år knoklede Lene uden at tjene noget: Nu har hun en god forretning, og det er den eneste af sin slags i Danmark
Sådan starter artiklen i Helsingør Dagblad, Erhverv – om iværksætteri, om at være den eneste af sin slags specialklinik i Danmark, forskningen og sin egen historie. Der er fri adgang til artiklen.

Læs den her.