Hudklinik for hund og kat

Klinikkens kvik-links

Tidsbestilling.jpg

Opdateret 7. december 2021:

Julelukning

Julelukning fra lørdag den 18.12-3.1.

Flere nye artikler til dig

Vi har lagt flere nye artikler op, som du kan læse og downloade kvit og frit. Og så har vi også forbedret layout så du nemmere kan finde det som er mest interessant for dig. Se mere her.

Nyhedsbrev for Dyrlæger sætter blandt andet fokus på praksisøkonomi, vær med til at støtte op om projektet. Læs mere her.

Hot Skin News no 04 kan nu hentes online

12 siders avis med alt nyt og spændende for dyrlæger, fagfolk og nysgerrige. Læs Hot Skin News 04 her.

Er du mere nysgerrig, kan du se alle vores udgivelser her.

Invitation til kursusrække om
hudsygdomme hos hund og kat

Sidste-års dyrlægestuderende inviteres hermed til at deltage i en kursusrække i dermatologi hos hund og kat. Torsdag den 30. september, 28. oktober, 25. november og 9. december. Se dem her.