Hudklinik for Hund og Kat

27. november

Nyhedsbrev for Kæledyrsejere #47, julenummerlæs det her!

9. november

Nyhedsbrev for Dyrlæger #47, læs det her!

Kursus med dyrlæge og kommunikations-ekspert Roeland Wessels. Lær om de 3 B'er i "Klient-kommunikation og compliance" den 24. januar 2020. Dyrlæger og vsp - KLIK HER.

31. august
Invitation for sidste-års dyrlæge studerende til kursusrække om hudsygdomme hos hund og kat (9. sep., 21. okt., 13. nov. og 10. dec.) - KLIK HER

20. august
Hot Skin News no 2 - KLIK HER.

• Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • LinkedIn - Hvid Circle

© 2019 Dyrlæge Boysen | Hudklinik for hund og kat | Kongevejen 159 | 2830 Virum | T 6915 2696
Åben mandag til torsdag 8-15, fredag lukket.
Klik her for tidsbestilling.
Vi holder åbent til og med torsdag den 19. december 2019 og tilbage igen torsdag den 2. januar 2020.

Behandling af personoplysninger | Brugerbetingelser